sunnuntai 11. lokakuuta 2009

Tunnustus ja seitsämän asiaa minusta

Kiitos tästä tunnustuksesta ja hauskasta haasteesta kuuluu Sarille Pink Pionies
blogiin :o)


1. Kopioi kuva ja liitä blogiisi
2. Laita linkki keneltä sait tunnustuksen
3.Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä
4. Anna tunnustus seitsemälle
5. Anna tunnustus seitsemälle
6.Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta


1.
Olen täysi tumpelo tietokoneeseen liittyvissä asioissa.
Soitan yleensä äidilleni jos on ongelmia.

2.
Olen vasenkätinen, mutta osaan leikata vain oikealla kädellä.
3.
Rakastan kaikkea mikä liittyy käsillä tekemiseen.

4.
Minulla on ollut kissa lähes koko elämäni.
Nyt yksi ja parhaimmillaan seitsemän.

5.
Olen ikuinen optimisti.

6.
En tunne koskaan olevani yksinäinen vaikka olisin yksin.

7.
Olen kova haaveilemaan ja uskon unelmien toteutuvan.

Niin moni etevä, kätevä, tuunaileva, puuhaileva, kauniilla kuvilla ja
hauskoilla jutuilla ansaitsee tämän tunnustuksen.
En laita sitä nyt erikseen kenellekään. Jokainen voi sen napata
tästä matkaansa ja halutessaan kertoa seitsemän asiaa itsestään.


Rauhallista sunnuntai-iltaa :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails